Din viata

Un partener eMag și un SMS scris cu fundul

Am comandat zilele trecute un produs de la un magazin partener eMag. Am cerut livrare în EasyBOX.

Este o opțiune de livrare în diferite zone din oraș, într-un dulăpior securizat pe care tu îl deschizi cu un cod unic. Este tipul meu de livrare preferat când este posibil, folosesc de ani de zile pachetomatele Posta Panduri, cel mai des pentru comenzi de pe farmaciatei.ro.

Trecând de această introducere, mi s-a confirmat telefonic livrarea produsului, am primit mesaj de la curier atunci când a fost livrat, iar ulterior de la magazinul respectiv o reconfirmare:

sms gramatical

😐 Nu mereu gramatica și ortografia spun totul despre un om. Conjuncturi există, poate nu a fost dat la școală, poate are o deficiență, poate s-a grăbit. În schimb, atunci când munca ta presupune comunicare cu clienții, nu cred că există o scuză pentru a mânji limba română, fără considerație pentru tine, afacerea ta și cumpărători.

Oamenii au fost amabili, comanda livrată repede din capătul celălalt al țării, produsul de calitate, dar încă mă gândesc de ce cred că trebuie să pună cratimă înainte de orice “ți”. E așa de grea limba română? Chiar și cu deprinderi proaste, dacă stai câteva zile sau câteva ore să descifrezi ce sunt “i”-urile și ce fac cratimele, sigur se îmbunătățește scrisul.

Las aici unul dintre blogurile cu cele mai bune intenții de pe internet: diacritica.wordpress.com – tainele cratimei și enigmele i-urilor.

 

 

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.